Pomagamy w walce z koronawirusem

Środa, 15 kwietnia 2020 r.

Prawdziwi bohaterowie potrzebują jak najlepszych zabezpieczeń. Ratownicy medyczni chwalą przyłbice ResQline – są tak lekkie, że prawie nie czuć, że się je założyło. Producent część przyłbic sprzedaje, a część przekazuje w formie darowizny dla ratowników medycznych. Na pierwszy ogień zamówiliśmy 40 sztuk – przekazujemy je najbardziej potrzebującym.

Środa 15 kwietnia 2020 r.

Zgodnie z deklaracjami z początku kwietnia angażujemy się we wsparcie wszystkich walczących z epidemią. Kolejnym z kroków jest przyłączenie się do akcji „Branża nieruchomości pomaga” zainicjowanej przez klienta Kancelarii. Celem akcji przygotowanej przez JLL Poland jest przekazanie pieniędzy bezpośrednio na konto Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie na niezbędne zakupy. Razem możemy więcej!

 

Środa, 15 kwietnia 2020 r.

Obecna sytuacja epidemiczna jest bardzo dynamiczna. Serwisy informacyjne bywają stronnicze – warto czerpać wiedzę z badań rynku i opinii. Wiele firm musi przecież na nowo opracować strategie pozyskiwania klientów i radzenia sobie w kryzysie. Niezbędnym narzędziem jest poznanie nastrojów i zachowań konsumenckich w sytuacji izolacji. Klient Kancelarii Środa, agencja badawcza SW Research, przygotowała raport na ten temat – informacje są bardzo przydatne.

Środa, 8 kwietnia 2020 r.

Przed Świętami dokonujemy wpłat na zbiórkę prowadzoną przez Fundację SięPomaga. Oto krótki apel ze strony tej zbiórki: „Wy, jeśli tylko możecie, #zostanciewdomu. My cały czas pomagamy w Waszym imieniu!”. Ta Wielkanoc będzie rzeczywiście zupełnie inna niż wcześniejsze. Zdrowia i dobrych myśli!

Środa, 3 kwietnia 2020 r.

W tym tygodniu 2% od wartości netto wpływów za wykonane tłumaczenia i inne nasze prace przekazujemy na rzecz studia kulinarnego Little Chef (Warszawa, ul. Rejtana 15), które między innymi przygotowuje posiłki dla personelu szpitalnych oddziałów ratunkowych.

Środa, 1 kwietnia 2020 r.

Od 1 kwietnia regularnie wspieramy finansowo ludzi walczących z epidemią. Codziennie przekazujemy 2% od wartości netto zapłaconych faktur za nasze tłumaczenia. Będziemy tak robić do chwili, gdy wrócimy do bardziej normalnego życia – a za takowe uznajemy powtórne otwarcie kawiarni i restauracji.