Nowe dobre wieści

Środa, 28 października 2020 r.

Nie tak dawno pisaliśmy o naszym kliencie, agencji PR Komunikacja Plus, i wielkim sukcesie. Aż 11 nominacji w konkursie Złote Spinacze to absolutny rekord. Dziś przychodzimy z kolejnymi gratulacjami: Komunikacja Plus rozszerza współpracę z Hyper Poland i jej nową generacją kolei dużych prędkości, opartych m.in. na lewitacji magnetycznej. Efekt? Bezpieczne, szybsze i bardziej ekologiczne podróże.

Środa, 21 października 2020 r.

Możemy przybić piątkę z 38 Content Communication! Piątkę – bo serdecznie gratulujemy właśnie pięciu nominacji do Złotych Spinaczy (konkurs organizuje ZFPR – Związek Firm Public Relations). Wspaniale przygotowywać projekty tłumaczeniowe dla firm, których kampanie doceniane są we własnym środowisku.  Warto wspomnieć, że agencja 38 Content Communication otrzymała nominacje m.in. w kategoriach PR Pro Bono i COVID-19 PR Response.

Środa, 21 października 2020 r.

Future of Farming Dialogue: w ubiegłym tygodniu odbyła się debata online zorganizowana przez naszego klienta – koncern Bayer. Przedmiotem rozmów było między innymi bezpieczeństwo żywnościowe podczas pandemii. W 2012 roku Bayer otworzył globalne centrum usług finansowo-księgowych w Gdańsku, które obsługuje spółki w ponad 20 krajach Europy, w tym w Niemczech i Rosji.

Środa, 14 października 2020 r.

To absolutny rekord! Grupa Komunikacja Plus otrzymała aż 11 nominacji w konkursie Złote Spinacze. Złote Spinacze to otwarty konkurs skierowany do firm działających w branży PR w Polsce. Działania Grupy doceniono w wielu kategoriach: PR korporacyjny, komunikacja wewnętrzna, sport, turystyka i rekreacja. Kancelaria Środa przygotowuje tłumaczenia na zlecenie Grupy Komunikacja Plus.

Środa, 14 października 2020 r.

Jesteśmy dumni w wieloletniej współpracy z Coca-Cola. Zapewne nie wszyscy wiedzą, że Coca-Cola włączyła się w akcję „Posiłek dla seniora”. Branża gastronomiczna, chcąc pomóc osobom starszym w czasie pandemii, zorganizowała dowóz posiłków, a Coca-Cola zadbała o wodę butelkowaną. Globalny gigant wsparł również samą branżę akcją „Coca-Cola od nas” w ramach #OtwarciJakNigdy. Do każdego zamówienia klient otrzymywał dodatkowy napój sponsorowany przez Coca-Cola.

Środa, 7 października 2020 r.

Cieszymy się, gdy nasi klienci odnoszą sukcesy i gdy są doceniani. Nie inaczej jest w przypadku agencji 24/7 Communication. Nasz klient specjalizuje w obszarze PR, zarządzaniu reputacją oraz marketingu cyfrowym. W ubiegłym tygodniu ogłoszono nominacje do Effie Awards (największego konkursu marketingowego na świecie). Agencję 24/7 Communication nominowano do nagród za kampanię „EKO Petycje” oraz „Zdalni do pomocy” dla ING. Trzymamy kciuki!