Nowe dobre wieści

Środa, 10 kwietnia 2019 r.

Pan Tomasz Knapik przyjął propozycję nagrania felietonów „Środa: słówko na dziś”. Jego głos znają wszyscy – a zawodowcy doceniają kunszt. Mogliśmy się przekonać o tym osobiście przy okazji premiery środowego felietonu pt. „Walka biernika z dopełniaczem”. Pani Katarzyna Moskal z Akademii Głosu nie ukrywała swojego zachwytu: Nie dość, że pożyteczne wyjaśnienie, to jeszcze zaprezentowane takim głosem!  W serwisie PolscyLektorzy.pl kolejna rekomendacja: Polecamy błyskotliwie napisany i po mistrzowsku przeczytany felieton „Walka biernika z dopełniaczem”. Dziękujemy!

 

 

 

Środa, 27 marca 2019 r.

Głos, który znają niemal wszyscy – kinomani, fani zagranicznych seriali i użytkownicy komunikacji miejskiej w Warszawie. Dowcipny i słynący z bezpośrednich wypowiedzi pan Tomasz Knapik nagrał dla nas tuzin felietonów „Środa: słówko na dziś”. Felietony w jego interpretacji obejmują szereg tematów, m.in. hiperyzmy, walkę biernika z dopełniaczem, poprawne pisanie e-maili,  mierzenie czasu ASAP’ami i mowę windową. Więcej

Środa, 27 marca 2019 r.

Czas na kolejny projekt pani Krystyny Czubówny. Premierę serialu przyrodniczego „Nasza planeta” wyprodukowanego przez Netflix zaplanowano na początek kwietnia. Co ciekawe, oprócz oryginalnej narracji Davida Attenborough i pani Krystyny Czubówny serial będzie dostępny w 9 wersjach językowych – lektorkami będą na przykład Penelope Cruz i Salma Hayek. Nam pozostaje zaprosić Państwa do oglądania „Naszej planety” oraz wysłuchania felietonów, które dla Kancelarii Środa nagrała pani Krystyna Czubówna.

Środa, 21 marca 2019 r.

Nasz słówkowy lektor i krytyk kulinarny w jednej osobie, znakomity Robert Makłowicz, pojawił się w znanym show telewizji TVN. Pan Makłowicz w programie MasterChef Junior wystąpił w roli eksperta od kuchni polskiej i światowej, a młodzi adepci sztuki kulinarnej próbowali swoich sił w przyrządzaniu dań regionalnych. My przypominamy finezję Roberta Makłowicza w interpretacji naszych felietonów.

Środa, 27 lutego 2019 r.

Agnieszka Holland rozpoczęła realizację kolejnego filmowego projektu. „Szarlatan” opowiada o życiu słynnego czeskiego uzdrowiciela Jana Mikoláška – medycznego samouka, znawcy roślin i ich właściwości, lekarza polityków i artystów. Wsparciem podczas realizacji filmu służyła marka AAA Auto – klient Alfa Communications, agencji zamawiającej tłumaczenia w Kancelarii Środa (przede wszystkim z języka czeskiego). Również w tym przypadku mieliśmy przyjemność przygotować tłumaczenie materiałów prasowych.

Środa, 6 lutego 2019 r.

Pepsi rozpoczęła kampanię reklamową prezentującą nowy smak Pepsi Ginger. Zdecydowano się na dynamiczną kampanię, pokazującą codzienność młodych ludzi, z hasłami „Przełam rutynę!” i „For the love of it”. Roberto Rios wiceprezes ds. marketingu w globalnej grupie napojów PepsiCo podkreśla, że hasło „For the love of it” to globalny okrzyk nawołujący do cieszenia się życiem. Dla Pepsi Kancelaria Środa wykonuje m.in. tłumaczenia procedur, umów, dokumentacji finansowej i korporacyjnej.