Przed nami 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku organizacja Jurka Owsiaka gromadzi środki na zakup urządzeń dla oddziałów pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Kancelaria Środa po raz kolejny zbiera fundusze do własnej eSkarbonki. Dla każdego darczyńcy przygotowaliśmy niespodziankę – podkładkę-winylek lub ściereczkę do okularów z naszym logo. Dowiedz się, jak je zdobyć!
30 ton chipsów. Tyle produkuje PepsiCo (nasz klient) w fabryce w Świętem, która jest najbardziej zrównoważonym ekologicznie zakładem koncernu w całej UE. Fabryka dysponuje własną farmą fotowoltaiczną, odzyskuje wodę i ciepło powstałe w procesie produkcyjnym, a do niektórych etapów – np. kontroli procesu smażenia chipsów – wykorzystuje AI. Fizyczna praca ludzkich rąk wciąż jest potrzebna do mycia linii i załadunku ciężarówek. Zautomatyzowana fabryka nie rezygnuje jednak z pracowników – potrzebni są przede wszystkim specjaliści do obsługi maszyn.
Choroba Alzheimera, choroby otępienne, zaburzenia pamięci, mgła covidowa – z myślą o pacjentach z takimi schorzeniami Affidea (nasz klient) otworzyła w Warszawie Centrum Leczenia Zaburzeń Pamięci. Placówka zapewnia pełne wsparcie – nie tylko dla chorego, ale również dla jego bliskich – podczas ścieżki diagnostycznej i procesu leczenia. Dostępne są konsultacje specjalistów z różnych dziedzin medycyny, a także nowoczesna diagnostyka obrazowa z wykorzystaniem rezonansu magnetycznego 3T.
Serwis Pyszne.pl startuje z kolejną odsłoną kampanii „Czy ktoś powiedział”. W spocie promującym akcję wystąpiły gwiazdy reprezentujące różne gatunki muzyczne – popowa piosenkarka Christina Aguilera i hip-hopowa artystka Latto. Zarówno tekst utworu, jak i realizacja łącząca elementy opery i rapu odzwierciedlają różnorodność oferty Pyszne.pl, w której znajdują się dania na każdą okazję, z najróżniejszych zakątków świata. Kancelaria Środa przygotowała tłumaczenia materiałów tej kampanii z angielskiego na polski.
W 2024 roku 9 na 10 firm planuje zatrudnianie pracowników – i zarazem obawia się trudności w ich pozyskaniu (najczęściej z powodu nierealistycznych oczekiwań finansowych kandydatów, jak również niedoboru specjalistów i menedżerów). Optymizm na rynku studzą też powody rekrutacji: nowych ludzi potrzeba ze względu na rozwój biznesu, ale coraz częściej pracownicy uciekają do konkurencji, gdzie zarobią więcej. Perspektywy dla rynku pracy w nadchodzącym roku opisuje raport płacowy przygotowany przez naszego klienta, Hays Poland.
Akademia Leona Koźmińskiego, nasz klient, zyskała nowego partnera strategicznego – Bank Millennium. – Strategiczne partnerstwo uczelni z Bankiem Millennium to współpraca o dużej skali merytorycznej, relacyjnej, ale też finansowej – podkreśla prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii. Na mocy porozumienia strony będą się wspierać merytorycznie, jak również realizować wspólne inicjatywy komunikacyjne i edukacyjne. Jedna z sal wykładowych w uczelni zyska też branding Banku Millennium.