Nowe dobre wieści

Środa, 6 maja 2020 r.

Nasi klienci też pomagają! Gedeon Richter Polska przeznaczył 100 tys. zł na walkę z epidemią koronawirusa. Polski oddział spółki specjalizującej się w opiece zdrowotnej – szczególnie w obszarze ochrony zdrowia kobiet – przekazał Szpitalowi Zachodniemu im. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim środki na zakup sprzętu medycznego. Pomoc ma na celu zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa i ułatwienie medykom ratowania życia osób zakażonych.

Środa, 22 kwietnia 2020 r.

W warunkach epidemii wiele firm musi postawić na zmianę sposobu funkcjonowania. Praca zdalna to ogromne możliwości, ale i szanse. Na wyzwania odpowiada nasz wieloletni klient – Hays Poland. Do dyspozycji wszystkich zainteresowanych uruchomiono platformę szkoleniową Hays Learning. Portal jest narzędziem bezpłatnym. Zawiera m.in. opracowane przez ekspertów Hays kursy dla pracowników, ale daje też możliwość tworzenia własnych szkoleń. Więcej informacji tutaj.

Środa, 22 kwietnia 2020 r.

Nasze działania nabierają tempa! Dotychczas wsparliśmy studio kulinarne Little Chef, które między innymi przygotowuje posiłki dla personelu szpitalnych oddziałów ratunkowych, ogólnopolską zbiórkę na walkę z COVID-19 zorganizowaną przez Fundację SięPomaga, akcję „Branża nieruchomości pomaga” zainicjowaną przez JLL Poland oraz zakupiliśmy 40 przyłbic. Bardzo dziękujemy za ciepły odbiór naszych działań i pozytywne komentarze!

Środa, 22 kwietnia 2020 r.

Wielu z naszych klientów decyduje się przeznaczyć środki na walkę z pandemią. Jedną z takich firm jest światowy gigant branży spożywczej. To właśnie PepsiCo postanowiło przeznaczyć ponad 45 milionów dolarów na walkę z konsekwencjami pandemii. W Polsce kwota przeznaczona na pomoc sięga 3,3 mln zł. Są to przede wszystkim produkty spożywcze i napoje dostarczane do szpitali i placówek medycznych w ramach akcji #wzywamyposiłki.

Środa, 15 kwietnia 2020 r.

Obecna sytuacja epidemiczna jest bardzo dynamiczna. Serwisy informacyjne bywają stronnicze – warto czerpać wiedzę z badań rynku i opinii. Wiele firm musi przecież na nowo opracować strategie pozyskiwania klientów i radzenia sobie w kryzysie. Niezbędnym narzędziem jest poznanie nastrojów i zachowań konsumenckich w sytuacji izolacji. Klient Kancelarii Środa, agencja badawcza SW Research, przygotowała raport na ten temat – informacje są bardzo przydatne.

Środa, 8 kwietnia 2020 r.

W czasie epidemii wiele firm dostarcza swoje produkty pod wskazany adres – nawet jeśli wcześniej taka opcja nie była dostępna. Ale co mają począć kina, teatry, muzea, centra nauki? Wspaniały pomysł realizuje nasz klient Centrum Nauki Kopernik. Mogą Państwo wyruszyć na wirtualny spacer po obiekcie, jak również dołączyć do akcji #Kopernikwdomu i samodzielnie przeprowadzać eksperymenty. Życzymy udanej zabawy!