Na całym świecie październik jest miesiącem świadomości raka piersi. W tym okresie podejmowanych jest wiele akcji profilaktycznych i edukacyjnych. Za jedną z nich stoi Avon – w kampanii #NormalneZeIchDotykam nastolatki zachęcane są do czujnej obserwacji własnych piersi. Regularne samobadanie pozwala na szybką reakcję w przypadku pojawienia się niepokojących zmian – a to właśnie wczesne wykrycie nieprawidłowości jest niemal gwarantem pełnego wyleczenia.
Sukcesy naszych klientów cieszą nas niemal tak samo jak nasze własne. Serdeczne gratulacje składamy firmie Abbvie, w której ręce powędrowała nagroda Innowator Wprost. Na to wyróżnienie zasłużyła terapia wenetoklaksem – lekiem, który okazał się przełomem w terapii ostrej i przewlekłej białaczki szpikowej. O mechanizmie działania wenetoklaksu opowiada Aleksander Kwieciński, General Manager Abbvie. Życzymy dalszych sukcesów!
Dom Wydawniczy Rebis wspiera czworonogi! Rusza druga edycja akcji „Tysiące książek za piątaka, nakarm zwierzaka”, z której cały dochód będzie przeznaczony na zakup karmy, leków i legowisk dla podopiecznych schroniska w Gaju. Już 8 października w siedzibie wydawnictwa przy Żmigrodzkiej 41/49 w Poznaniu będzie można nabyć nielimitowaną liczbę książek spośród blisko 300 tytułów wydanych przez Dom Wydawniczy Rebis. Każdy egzemplarz za 5 zł!
Walijski: z tego języka wywodzi się słówko „pingwin” – „pen gwyn”, czyli po walijsku „biała głowa”. W tym języku funkcjonuje najdłuższa (58-literowa) nazwa miejscowości: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch. Kancelaria Środa tłumaczy na walijski z polskiego i angielskiego, jak również w przeciwnym kierunku. Kodowanie nazwy języka walijskiego: dwuliterowe CY, a trzyliterowe – CYM (od walijskiego „Cymraeg”) lub WEL (od angielskiego „Welsh”).
Coca-Cola (klient Kancelarii Środa) jest w Polsce już od 50 lat! Tę wyjątkową okazję marka postanowiła uczcić muralami. Były już Gdynia, Łódź, Kraków i Katowice – przyszedł czas na Warszawę. W stolicy powstaną trzy takie wielkie ścienne obrazy. Pierwszy prezentuje sławną na cały świat butelkę Coca-Coli i nawiązuje do początków na naszym kraju. Drugi utrzymany jest w nowoczesnym stylu, natomiast trzeci podkreśli „magię chwil przeżytych razem”. Kancelaria Środa życzy wszystkiego najlepszego!
Pyszne.pl, będące częścią globalnej grupy Takeaway, zaprosiło do udziału w kampanii reklamowej „Czy ktoś powiedział” Katy Perry. Piosenkarka w swoim stylu śpiewa o ulubionych daniach zamawianych na wynos. Kampania ma swój początek we wcześniejszych działaniach prowadzonych ze Snoop Doggiem i piosence „Did Somebody Say”. Pozostaje tylko dodać, że Kancelaria Środa przygotowuje tłumaczenia związane z nową kampanią Pyszne.pl.