Nowe dobre wieści

Środa, 26 października 2022 r.

Firma Nielsen, lider w dziedzinie pomiaru oglądalności, danych i analiz, od wielu lat jest klientem Kancelarii Środa. Światowy gigant kształtuje przyszłość mediów, odkrywając poprzez badania preferencje widzów. Mierzy zachowania we wszystkich kanałach i na wszystkich platformach. W ostatnim czasie mieliśmy przyjemność dokonać przekładu interesujących materiałów dotyczących oglądalności treści wideo w polskich domach.

Środa, 26 października 2022 r.

Spółka IKEA, dla której zrealizowaliśmy niejedno tłumaczenie, inwestuje w rozwój technologii cyfrowych. Choć w Polsce sklepy stacjonarne generują 70 proc. przychodów firmy, szwedzki koncern sięga również po rozwiązania przyszłości. Jednym z nich jest aplikacja IKEA Kreativ, która pozwala na zeskanowanie własnego mieszkania, usunięcie dotychczasowego wyposażenia i zastąpienie go produktami IKEA. Aranżacja wnętrz jeszcze nigdy nie była tak prosta!

Środa, 26 października 2022 r.

Antalis, klient Kancelarii Środa, ogłosił start kolejnej edycji Antalis Interior Design Award, międzynarodowego konkursu poświęconego projektowaniu wnętrz. To niepowtarzalna szansa dla osób zajmujących się zawodowo aranżacją przestrzeni – autorskie projekty oceni jury, w skład którego wchodzą uznane postaci europejskiego designu. Nagrodzone prace zostaną opublikowane w fachowej prasie, a także we wszystkich kanałach komunikacji marki Antalis.

Środa, 19 października 2022 r.

Czy proteza to sztuczna szczęka trzymana w szklance wody przy łóżku? Implanty dostępne są tylko dla celebrytów, a leczenie protetyczne trwa całe wieki? Otóż nie! Klient Kancelarii Środa, Enel-med, w ramach kampanii JESIEŃ 2022 – OBALAMY MITY pokazuje współczesne oblicze implantologii i protetyki. Z tej okazji można skorzystać z bezpłatnych konsultacji i sporych zniżek na leczenie. Nie ma sensu czekać – akcja trwa tylko do końca listopada!

Środa, 19 października 2022 r.

Jaką ścieżkę kariery zawodowej obrać? Pomocna w odnalezieniu odpowiedzi na to pytanie z pewnością będzie kolejna edycja programu #YouthEmpowered, której inicjatorem jest Coca-Cola HBC, klient Kancelarii Środa. Mocnym otwarciem wydarzenia był wykład Jaaka Mikkela, dyrektora generalnego Coca-Cola HBC na Polskę i kraje bałtyckie, w którym podzielił się swoimi zawodowymi doświadczeniami. Podczas kampanii organizowane będą warsztaty praktyczne ze specjalistami z różnych gałęzi biznesu. Trzymamy kciuki za sukcesy kolejnych pokoleń!

Środa, 19 października 2022 r.

Okazuje się, że napój produkowany przez naszego klienta ma inne kulinarne zastosowanie. Może racuchy z jego dodatkiem? Zawarty w Coca-Coli dwutlenek węgla nadaje placuszkom puszystość, a cukier – niezwykłą słodycz. Potrzebnych nam będzie jeszcze kilka podstawowych składników: mąka, jajko, proszek do pieczenia, sól, olej… i kolacja gotowa! Byle nie za często!