Świadomość zasad zdrowego żywienia jest coraz większa. Z badań wynika, że coraz popularniejsza w szkołach i przedszkolach jest rezygnacja z czekoladowych Mikołajów na rzecz zdrowych przekąsek. Według badań przeprowadzonych przez Nielsen polski rynek słodyczy jest wart 16,4 mld zł, z czego segment zdrowych przekąsek zajmuje ok. 5% rynku – i dynamicznie się rozwija. Kancelaria Środa przygotowuje dla Nielsen tłumaczenia umów oraz materiałów HR.
Większość z nas kojarzy kampanie świąteczne marki Coca-Cola. W tym roku uruchomiono funkcję „in feed AR ads” na Facebooku. Poprzez aparat użytkownika można „spotkać się” z misiem polarnym w 3D, który dopasowuje się do otaczającej przestrzeni – i tańczy. Dla Coca-Cola tłumaczymy od wielu lat – a w minionym tygodniu przygotowaliśmy tłumaczenia przepisów na potrawy świąteczne z państw bałtyckich i Polski.
Do grona naszych klientów dołącza agencja 38 Content Communication, będąca częścią 38 Group. Kancelaria Środa z przyjemnością zajęła się tłumaczeniem materiału na potrzeby marketingowe – z języka angielskiego na język polski. Grupa zajmuje się kompleksową opieką nad wizerunkiem firm i instytucji, a jej specjalnością są niestandardowe działania komunikacyjne oparte na obecności marek klientów w kontencie mediowym. 38 Group zajmuje zaszczytne drugie miejsce w rankingu grup PR w Polsce, a 38 Content Communication czwarte w rankingu agencji PR Polsce.
Rotunda po trzech latach wraca w nowej odsłonie (choć jeszcze nie na Google Maps). Na odwiedzających czeka kawiarnia z ciastkami w kształcie budynku, strefa spotkań oraz nowoczesny oddział bankowy. Pracownicy Kancelarii pamiętają czasy sprzed telefonów komórkowych, kiedy wszyscy umawiali się „pod Rotundą”. Wspominamy o tym również dlatego, że tłumaczyliśmy dokumentację konkursu architektonicznego CHANGING THE FACE – współorganizatorem był DuPont, na zlecenie którego przygotowywaliśmy wszystkie tłumaczenia.
Sukienki skrojone dla prawdziwych kobiet to ich znak rozpoznawczy. O modelach „dreamgirl” czy „paryżanka” marzy wiele pań. Dbałość o szczegóły (nici, guziki, tkaniny) przy maksymalnej ochronie środowiska i z poszanowaniem etyki mody to właśnie RISK made in Warsaw – polska marka stworzona przez dwie przyjaciółki, działająca na rynku od 2011 roku. Z tym większą przyjemnością informujemy, że wykonaliśmy dla firmy RISK pierwsze tłumaczenie.
Jeśli nie mają Państwo planów na nadchodzący weekend (23 i 24 listopada), zapraszamy do Centrum Nauki Kopernik (klienta Kancelarii Środa od 2011 roku). Do udziału w wystawie Zmierz się! zaproszono ekspertów z Wojskowego Instytutu Medycznego i Centrum Organizacyjno-Koordynacyjnego do Spraw Transplantacji „Poltransplant”. Wystawa pozwoli rozwiać wątpliwości związane ze stroną prawną i etyczną transplantacji. Na dzieci czeka możliwość wykonania samodzielnej transplantacji nerki u pluszaka.