Kanapka nowojorska, londyńska, praska, krakowska, a może tunezyjska – te wszystkie pyszności to oferta kanapek wedle przepisu Roberta Makłowicza dla stacji benzynowych BP. Selekcja Makłowicz – bo tak nazwa się wspomina kampania – funkcjonuje w Wild Bean Cafe na wybranych stacjach BP. Zapraszamy do obejrzenia spotu promującego kanapkę londyńską – nam kojarzy się z nagranymi przez pana Makłowicza felietonami „Środa: słówko na dziś”.
W minionym tygodniu odbyła się kolejna już edycja Bayer Suppliers Day, i ponownie wsparliśmy firmę Bayer w zakresie tłumaczenia symultanicznego. Zgromadzeni goście mieli okazję zapoznać się z najnowszymi informacjami na temat glifosatu. Poruszono również zagadnienia dotyczące digitalizacji rolnictwa oraz przedstawiono światowego lidera w uprawie pomidorów – markę De Ruiter.
Stała współpraca z klientami takimi jak Centrum Nauki Kopernik to prawdziwa przyjemność. Bardzo cenimy poziom przygotowania oraz dbałość o szczegóły przesyłanych materiałów. Dlatego też gorąco zachęcamy do udziału w kolejnym fantastycznym cyklu wydarzeń, związanym z 50. rocznicą lądowania na Księżycu misji Apollo 11. Po więcej informacji zapraszamy tutaj.
Telewizja Puls rusza z drugim sezonem serialu „Rodzinny interes”. Zdjęcia rozpoczną się z końcem lipca, a na premierę nowych odcinków trzeba będzie poczekać do jesieni. Bardzo ucieszyła nas wiadomość, że do obsady dołącza pani Marta Klubowicz. Ta wspaniała aktorka jest również tłumaczką literatury niemieckojęzycznej, a dla Kancelarii Środa nagrała serię felietonów „Środa: słówko na dziś”.
Pani Krystyna Czubówna nagrała dla nas całą serię felietonów „Środa: słówko na dziś” – i nadal nie przestaje zaskakiwać. Po udziale w popularnym programie „Agent Gwiazdy” przyszedł czas na kultowy już sitcom „Świat według Kiepskich”. Na razie wiadomo jedynie, że gościnnie użyczy swojego głosu w jednym z premierowych odcinków.
Kampanie reklamowe naszego klienta, Coca-Cola, zawsze przyciągają uwagę i konsumentów, i specjalistów od marketingu. Najnowszym pomysłem jest serial dokumentalny „Smaki bez granic”, który jest odsłoną kampanii „Razem smakuje lepiej”. Jak sugeruje hasło, twórcy skupili się na idei wspólnego posiłku. Do współpracy zaproszono pochodzących z różnych stron świata przedstawicieli blogosfery.