Najnowsza książka Kevina Hogana, doktora psychologii specjalizującego się w technikach perswazji i mowie ciała. To, kiedy prosisz kogoś, by powiedział “tak”, ma dużo większe znaczenie niż to, jak o to
Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych.
Richard Elwes przedstawia w swojej książce zdumiewające twierdzenia sterujące pracą komputerów i wzory opisujące rynek akcyjny. Rysując podwaliny internetu i objaśniając matematyczne zasady funkcjonowania aparatury medycznej, udowadnia, że matematyka kieruje
Jeśli ktokolwiek z nas oglądał choć jeden odcinek serii „Armstrong & Miller”, nigdy by nie przypuszczał, że jeden z komików (widoczny na okładce poniżej – po lewej stronie) to pasjonat
Innowacja jest priorytetem dla wielu organizacji, które chcą rozwijać się w czasach po kryzysie ekonomicznym. Przedsiębiorstwa potrzebują systematycznej rozbudowy, aby innowacje mogły przejawiać się na różnych poziomach organizacji pracy. Philip
„Polski rynek nie rozpieszcza miłośników zegarków. I nie mam na myśli wyłącznie niedostępności wielu marek, ale i np. materiałów dotyczących samej historii branży. Publikacje zegarkowe wydane w naszym kraju można
Stephen Covey – autor bestsellerowych pozycji na temat przywództwa, rozwoju osobistego, twórca teorii 7 nawyków skutecznego działania, mówca motywacyjny. „Trzecie rozwiązanie” rozprawia się z opinią, że negocjatorzy powinni dążyć do
Frustracja w pracy dotyka coraz częściej także najbardziej oddanych i cenionych pracowników. To nie tylko biurowe zrzędy i wiecznie zdemotywowane obiboki. Najbardziej cierpią ci, którym przeszkody organizacyjne utrudniają wykorzystanie pełnego
Autor książki, Marcus Peter Francis du Sautoy, jest profesorem matematyki na Uniwersytecie Oksfordzkim. Znany jest na całym świecie z racji swojej działalności popularyzatora matematyki. Marcus du Sautoy niezwykle zrozumiale tłumaczy
Świat marketingu zmienia się z dnia na dzień. Oto książka, która opisuje najważniejsze zagadnienia teoretyczne i praktyki marketingowe – nic zatem dziwnego, że jest podstawową pozycją dla studentów kierunków marketingu.