Content – elementarna cząstka marketingu.
Content – elementarna cząstka marketingu to nasz debiut tłumaczeniowy dla Wydawnictwa Znak Horyzont. Jak podkreśla Wydawca to kompletny podręcznik do content marketingu.
Książka napisana przez dwie kobiety. Pierwsza z nich, Rebecca Lieb to prawdziwa specjalista na rynku marketingowym. Do współpracy zaprosili ją tacy światowi giganci jak: Facebook, Nestlé oraz Bank Rezerwy Federalnej w Nowym Jorku. Druga to Jaimy Szymanski – znawczyni nowych technologii, analityczka mediów i doradczyni. Autorki wyczerpująco opisały nieustannie rozwijającą się branżę reklamową. Zanalizowały przy tym najnowsze kierunki marketingu contentowego uzupełniając całość o rzeczywiste przykłady kampanii.
Content – elementarna cząstka marketingu to pozycja nr 1 dla dziennikarzy, blogerów oraz managerów. Jednak każdy kto chce poznać zasady powstawania treści na blogi, strony internetowe i media społecznościowe, czy sposoby tworzenia społeczności internetowej wokół marki, powinien sięgnąć po tę książkę.
Zapraszamy do zapoznania się z bezpłatnym fragmentem książki.
O tłumaczenie książki na język polski zadbali Jacek Środa i Marek Zawiślak.