Emocjonomika

REBIS

Wydawnictwo Rebis opublikowało przetłumaczoną przez nas książkę – „Emocjonomika”. Książka uczy, jak postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych. W obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych do siebie produktów, emocje mogą wywierać decydujący wpływ na decyzje klientów. Przewagę zyskują te organizacje, których zespoły charakteryzują się kreatywnością i produktywnością.

Philip Kotler: „Książka Dana Hilla to objawienie”

Martin Lindstrom: „Emocjonomika uczy krok po kroku, jak budować więzi empatii, które zapewnią firmie rozwój w nadchodzących latach.”

Jeffrey Gitomer: „Emocjonomika jest świetnie napisana, gruntownie przemyślana i pełna niezwykle przekonujących sugestii. Wyjaśnia, w jaki sposób emocje biorą górę nad logiką, pokazuje, jak wykorzystywać emocje w budowaniu marki, strategii reklamy, sprzedaży i kontaktów z klientami. Nie zwlekaj – kup ją, przeczytaj i wykorzystaj w praktyce, zanim zrobi to twoja konkurencja.”

 

 

Pliki PDF do pobrania:
Spis treści
Kuszące opakowanie
Cechowania
Różnice w wynagrodzeniach

Wywiady z Danem Hillem

Patroni medialni książki:

 

 

Książka dostępna w księgarniach internetowych