Metafora w marketingu
Wydawnictwo Rebis opublikowało kolejną książkę w tłumaczeniu Jacka Środy – “Metafora w marketingu” (ang. Marketing Metaphoria). Praca opisuje siedem podstawowych metafor głębokich, na których opierają się skuteczne kampanie marketingowe. Lektura obowiązkowa dla praktyków marketingu, promocji i sprzedaży.
Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska: “Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia – w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach.”
Ted McConnell, Dyrektor Działu Innowacji Marketingu Cyfrowego, Procter & Gamble: “W świecie, w którym żargon i wszechobecny PowerPoint utrudniają nam życie, Zaltmanowie proponują nam strategię urzekającą swoją prostotą. Metafory nie są jedynie wytworami retoryki, lecz istotnymi nośnikami znaczenia, zaś podstawowy cel marketingu polega właśnie na kreowaniu znaczenia marek.”
Anil Menon, Wiceprezes Działu Marketingu i Strategii, IBM: “Metafory mogą odgrywać istotną rolę w kreatywnym wyrażaniu idei, jednak prawdziwa potęga metafor, jak dowodzą autorzy, może tkwić w ich zdolności do prowokowania oryginalnego myślenia. Niniejsza książka udowadnia, że umiejętnie zastosowane metafory mogą przyczynić się do rozwoju idei w nowych, nieznanych obszarach, poszerzając zakres naszej wiedzy i działalności”
Marc White Senior, Dyrektor Działu Badań, AstraZeneca: “W swojej książce Zaltmanowie przypominają marketingowcom o wyzwaniu, jakim jest faktyczne zrozumienie klientów. Dostrzegając przy tym złożoność tego zadania, sięgają do autentycznych przykładów i ilustrują budowę i realizację strategii poprzez efektywne wykorzystanie metafor głębokich. Szczególną uwagę zwraca ich świeże spojrzenie na segmentację i tradycyjne metody badawcze. Oto kolejna praca Zaltmanów, która wywarła na mnie ogromne wrażenie!”
Pliki PDF do pobrania:
Pokusa różnic
Zakupy jako źródło transformacji
Od łona po grób
Jakość służby zdrowia
Akt nabycia