Projektowanie wnętrz
Książka ukazuje współczesne, szerokie spojrzenie na projektowanie wnętrz. Odsłania funkcjonowanie i wszelkie aspekty tej branży. Łączy historię, teorię i praktykę zawodu. Koncentruje się nie tylko na zagadnieniu tworzenia projektu i procesie jego realizacji od początku do końca, ale także na relacjach z klientem i dopasowaniu wnętrz do jego oczekiwań.
Przedstawiono tu historyczny aspekt projektowania wnętrz oraz zmiany stylistyczne, jakie zaszły na przestrzeni wieków. Omówiono etapy powstawania i rozwoju projektu, a także metodologię zbierania informacji o kliencie. Zaprezentowano także wpływ badań na powstawanie nowych pomysłów i sposoby przekształcania idei w nowatorskie rozwiązania. Opisano sposoby poszukiwania materiałów, elementów wykończenia mebli i akcesoriów, zilustrowano teoretyczne i psychologiczne aspekty koloru oraz sposób, w jaki projektant przygotowuje tablicę koncepcyjną, aby zapoznać klienta z zarysem projektu.
Książka dedykowana jest osobom aspirującym do roli profesjonalnych projektantów wnętrz – absolwentom szkół, słuchaczom kursów projektowania i osobom pragnących rozpocząć nowe ścieżki kariery. Stanowi też praktyczne źródło odniesienia dla praktyków zawodu, którzy poszukują nowych możliwości i metod poszerzenia działalności.
Książka zawiera 215 ilustracji (w tym 185 kolorowych).
Fragment rozdziału „Kolor”
pt. „Psychologia koloru” – plik PDF.
Patroni medialni książki: